Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Κοζάνη: Εξουδετερώθηκε όλμος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου

Ελλάδα

Στρατιωτικό όλμο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, που βρέθηκε στην περιοχή Καλονερίου Βοΐου, εξουδετέρωσε η Ομάδα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών.

Οι πυροτεχνουργοί μετέφεραν τον όλμο στο παλιό πεδίο βολής στο Γκραντίστι και προχώρησαν με ασφάλεια σε ελεγχόμενη έκρηξη, το πρωί της Τετάρτης, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Στην επιχείρηση συνέδραμαν αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Βοΐου Κοζάνης και η ελεγχόμενη έκρηξη έγινε παρουσία προσωπικού της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Βοΐου και του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Βοιωτία: Πυρκαγιά σε αγροτοδασική έκταση στον Ορχομενό – Επιχειρούν και εναέρια μέσα

Φωτιά ξέσπασε αργά το μεσημέρι στον Ορχομενό Βοιωτίας. Στο σημείο έχουν σπεύσει και επιχειρούν 36 πυροσβέστες με 2 ομάδα πεζοπόρων της 4ης ΕΜΟΔΕ και 13 οχήματα, ενώ από αέρος ρίψει...

Φόρτωση άρθρων...