Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Μαθητής άναψε καπνογόνο την ώρα του μαθήματος σε σχολείο της Θεσσαλονίκης

Ελλάδα

Άναψε πυρσό και τον πέταξε από ανοιχτό παράθυρο σε σχολική αίθουσα, όπου ήταν σε εξέλιξη η εκπαιδευτική διαδικασία, με αποτέλεσμα να προκληθούν φθορές, να διακοπεί το μάθημα και να εκκενωθεί προληπτικά η αίθουσα.

Για το περιστατικό, που συνέβη στα μέσα του περασμένου Σεπτέμβρη, στο ΕΠΑΛ Λαγκαδά, ταυτοποιήθηκε ως δράστης ένας 16χρονος μαθητής και σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία, η οποία διαβιβάστηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Διπρόσωπος ο καιρός με 34άρια, μελτέμια και καταιγίδες - Πού περιμένουμε αστάθεια

Συνεχίζει να ταλαιπωρεί την κεντρική και δυτική Ευρώπη το κύμα καύσωνα που έχει εκδηλωθεί τις τελευταίες ημέρες και πλέον έχει μια τάση μετακίνησης προς τα ανατολικά, ωστόσο η Ελλά...

Λάρισα: Συνελήφθη 50χρονος που κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε να την κάψει

Ένας 50χρονος στη Λάρισα κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε ότι θα βάλει φωτιά να κάψει την ίδια και το σπίτι στο οποίο διαμένει. Όλα έγιναν το πρωί της Τετάρτης στη ...

Φόρτωση άρθρων...