Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

Με τα χρώματα της ουκρανικής σημαίας φωταγωγήθηκε το κτίριο του υπουργείου Εξωτερικών (Video)

Στα χρώματα της Ουκρανίας φωταγωγήθηκε το υπουργείο Εξωτερικών της χώρας μας. Συγκεκριμένα, στα χρώματα του γαλάζιου και του κίτρινου «ντύθηκε» το υπουργείο Εξωτερικών της χώρας μας με αφορμή τη θλιβερή επέτειο της εισβολής στην Ουκρανία.

Το υπουργείο Εξωτερικών με αυτή την κίνηση τιμά τον λαό της Ουκρανίας και τους ανθρώπους που πολεμούν για την εθνική τους ανεξαρτησίας.

Παρών στην εκδήλωση ήταν και ο πρέσβης της Ουκρανίας, καθώς και πρέσβεις άλλων χωρών. Ο υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Δένδιας, δήλωσε πως η Ελλάδα θα συνεχίζει να στηρίζει τον ουκρανικό λαό με ότι μέσο μπορεί, ενώ υπογράμμισε πως η χώρας μας είναι ενάντια σε κάθε αναθεωρητισμό και θα κινείται πάντα με βάση το Διεθνές Δίκαιο.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Συγκινεί ο δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου: Δεν τελείωσα ακόμα με τον καρκίνο, αλλά οδεύω προς τα εκεί (βίντεο)

Μήνυμα αισιοδοξίας έστειλε το πρωί της Δευτέρας ο δήμαρχος Κωνσταντίνος Σινάνης, αναφερόμενος στη «μάχη» που συνεχίζει να δίνει με τον καρκίνο. Μιλώντας στο Mega, ανέφερε ότι έχει ...

Φόρτωση άρθρων...