Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Νεκροί δύο μετανάστες στον Έβρο - Επιχείρησαν να περάσουν το ποτάμι

Ελλάδα

Νεκροί εντοπίστηκαν το πρωί της Κυριακής (8/2) δύο μετανάστες στον Έβρο, με τις πρώτες πληροφορίες να αναφέρουν ότι επιχείρησαν να περάσουν το ποτάμι.

Όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, οι μετανάστες εντοπίστηκαν σε παρέβρια περιοχή παγωμένοι, εξαιτίας των χαμηλών θερμοκρασιών που επικρατούν.

Πρόκειται για δύο άτομα ηλικίας μεταξύ 30 - 40 ετών.

Σε εξέλιξη είναι η έρευνα των αρχών για τον καθορισμό της εθνικότητάς τους.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λουτράκι: Βελτιωμένη η εικόνα της φωτιάς σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε σπίτια (Videos&Photos)

Καλύτερη είναι η εικόνα της πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε αργά το απόγευμα σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε σπίτια το απόγευμα στο Λουτράκι Κορινθίας. Δίπλα στο ξενοδοχείο βρίσκο...

Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε εννέα νησιά

Έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας δρομολογούνται σε εννέα νησιά. Σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, υπεγράφη από τον Σταύρο Πα...

Φόρτωση άρθρων...