Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Νίκος Βέρτης: Ενοχλήθηκε από τον αστυνομικό έλεγχο στο κέντρο που εμφανίζεται στη Θεσσαλονίκη (Bίντεο)

Ελλάδα

Ένοχλήθηκε ο Νίκος Βέρτης από την παρουσία των αστυνομικών στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζεται στη Θεσσαλονίκη.

Ο γνωστός τραγουδιστής έκανε πρεμιέρα στις 5 Αυγούστου στο νυχτερινό κέντρο που διατηρεί στη Θεσσαλονίκη, στην περιοχή του αεροδρομίου. Την ώρα που το κέφι είχε «ανάψει» και εκατοντάδες άτομα τον αποθέωναν και διασκέδαζαν με τις μουσικές του επιτυχίες, ένα… απρόοπτο έκανε τον τραγουδιστή να χάσει για μερικά λεπτά την ψυχραιμία του.




Όπως φαίνεται στα βίντεο που κατέγραψαν θαμώνες του νυχτερινού κέντρου, ο Νίκος Βέρτης δεν μπόρεσε να κρύψει τον εκνευρισμό του μόλις αντιλήφθηκε ότι στο μαγαζί γινόταν έλεγχος από την αστυνομία. Μάλιστα, ζήτησε από του θαμώνες να φωνάξουν δυνατά και να χειροκροτήσουν, έτσι ώστε να… μετρήσουν οι αστυνομικοί τα ντεσιμπέλ του ήχου.

«Νομίζω πως είναι στιγμή η αστυνομία να πάει να ψάξει τις γειτονιές αν κλέβουνε κανένα σπίτι και όχι να είναι εδώ μέσα. Για να μην πω…», ανέφερε ο τραγουδιστής από την πίστα, με τον κόσμο από κάτω να ξεσπά σε χειροκροτήματα. «Ας μας γράψουν», είπε χαρακτηριστικά απευθυνόμενος σε συνεργάτη του και συνέχισε το τραγούδι.

Όπως φαίνεται στο ίδιο βίντεο που αναρτήθηκε στο TikTok, ο τραγουδιστής φανερά εκνευρισμένος κλωτσάει δυνατά τα πανέρια με τα λουλούδια που βρίσκονταν στην πίστα, ενώ ακούγεται να φωνάζει «έλεος». Σε κάποια στιγμή, απευθυνόμενος προφανώς προς τον συνεργάτη του, δείχνει με τα δάχτυλά του τον αριθμό τρία, εννοώντας πιθανότατα ότι ήταν η τρίτη φορά το ίδιο βράδυ που γίνονταν έλεγχος στο νυχτερινό κέντρο.

«Δεν μπορώ το άδικο ρε γα…το»

Σε βίντεο που δημοσίευσε άλλος χρήστης στην πλατφόρμα, ο Νίκος Βέρτης, φαίνεται να λέει απευθυνόμενος στον κόσμο: «Δεν μπορώ το άδικο ρε γα…το. Ξέρετε όλοι ότι απαγορεύεται εδώ μέσα να καπνίζουμε; Πάνω στο τραπέζι σας το γράφει; Τασάκι δεν έχει κανείς. Το ξέρεις ότι απαγορεύεται να καπνίζεις. Είναι επιλογή σου; Γράφουν εμένα όμως που καπνίζεις. Τρέχω στην Αττική Οδό με 250 χλμ, γράφει η πινακίδα 120 χλμ. Γράφουν την Αττική Οδό ή εμένα που τρέχω με 250; Έχει λογική αυτό; Είναι άδικο», ανέφερε ο Νίκος Βέρτης. «Είμαστε δύο χρόνια κλειστά με covid, ταλαιπωρίες, ο κόσμος είναι σκασμένος. Αφήστε να διασκεδάσει ο κόσμος, να περάσει καλά», σημείωσε ο τραγουδιστής.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Τραγωδία στην Κω - Νεκρή 18χρονη Ολλανδή

Νεκρή βρέθηκε μία 18χρονη Ολλανδή, στο διαμέρισμα όπου διέμενε στην πόλη της Κω. Την άτυχη νεαρή εντόπισε η 19χρονη συγκάτοικός της, επίσης Ολλανδή το πρωί της Κυριακής. Στο δι...

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο Αττικόν το βράδυ της Τετάρτης. Ένας ηλικιωμένος επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού έχοντας μαζί μία γλάστρα και ένα κουτί που περιείχε...

Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε εννέα νησιά

Έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας δρομολογούνται σε εννέα νησιά. Σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, υπεγράφη από τον Σταύρο Πα...

Φόρτωση άρθρων...