Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Παντρεύτηκε το πρώτο ομόφυλο ζευγάρι στην Ελλάδα - Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τους ευχήθηκε τηλεφωνικά για τον γάμο τους

Ελλάδα

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Σταύρο Γαβριλιάδη και τον Δημήτρη Ελευσινιώτη, το πρώτο ομόφυλο ζευγάρι που παντρεύτηκε στη χώρα μας είχε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο κ. Μητσοτάκης τους συνεχάρη και μετέφερε τις ευχές του, λίγες ώρες μετά τον γάμο τους.

Γαβριλιάδης: Ευχαρίστησα τον πρωθυπουργό που πέρασε έναν νόμο που έχει θετικό αντίκτυπο στη ζωή μας



Μιλώντας στο Antivirus, o Σταύρος Γαβριλιάδης αναφέρθηκε στην επικοινωνία με τον πρωθυπουργό, τον οποίο και ευχαρίστησε για το τηλεφώνημα, αλλά και για το ότι «πέρασε έναν νόμο που έχει θετικό αντίκτυπο τόσο στη ζωή μας όσο και στη ζωή των παιδιών μας», όπως χαρακτηριστικά μας δήλωσε.



Ερωτηθείς για το πώς αισθάνεται μετά την τέλεση του γάμου του, ο κ. Γαβριλιάδης απάντησε: «Δεν αλλάζει τίποτα στην καθημερινότητά μας, αφού είμαστε οικογένεια αρκετά χρόνια τώρα. Αυτό που, ωστόσο, αλλάζει είναι ότι πλέον και η πολιτεία μάς αναγνωρίζει ως μία οικογένεια και όχι ως δύο ξεχωριστές, όπως συνέβαινε μέχρι τώρα».

Ο γάμος τελέστηκε στη Νέα Σμύρνη, μεταξύ του Δημήτρη Ελευσινιώτη και του Σταύτου Γαβριλάδη, που παντρεύτηκαν χθες στο δημαρχείο της περιοχής, σε στενό οικογενειακό κύκλο.

Το ζευγάρι είναι μαζί εδώ και 20 χρόνια και έχουν τρία παιδιά. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επικοινώνησε με το ζευγάρι μετά την τελετή, για να δώσει συγχαρητήρια και να στείλει τις ευχές του.

Ποιοι είναι οι δύο ομόφυλοι που παντρεύτηκαν





Ο Σταύρος Γαβριλιάδης και ο Δημήτρης Ελευσινιώτης είναι ενεργά μέλη της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας και πρόσφατα βρέθηκαν στα θεωρεία της Βουλής, κατά την ψήφιση του νομοσχεδίου για τον γάμο ομοφύλων.

Η κίνησή τους να δημοσιεύσουν την αναγγελία γάμου την επομένη της ψήφισης του νομοσχεδίου ήταν σημειολογική.

Ο 52χρονος Σταύρος Γαβριλιάδης είναι γιατρός αλλεργιολόγος και διαθέτει ιατρεία στη Νέα Σμύρνη και στη Λαμία. Επίσης, είναι αντιπρόεδρος του συλλόγου «Οικογένειες Ουράνιο Τόξο».

«Επιτέλους, θα είμαστε μια οικογένεια με δύο επώνυμα»



Σε δηλώσεις του στο Bloomberg, ο Γαβριλιάδης, ο οποίος είχε πει ότι ο νέος νόμος είναι μια ευπρόσδεκτη λύση στα προβλήματα της οικογένειάς του. Μετά τον γάμο θα υιοθετήσει επίσημα τα δίδυμα του Δημήτρη, και εκείνος θα υιοθετήσει τον γιο του. «Επιτέλους, θα είμαστε μια οικογένεια με δύο επώνυμα», είπε. Ο νόμος «τιμά την ελευθερία, την ισότητα, την αγάπη, την αξιοπρέπειά μας και διασφαλίζει τα δικαιώματα των παιδιών μας». 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Εντοπισμός 32 μεταναστών νότια της Κρήτης

Λέμβος με 32 αλλοδαπούς εντοπίστηκε στη θαλάσσια περιοχή 40 ναυτικά μίλια νότια των Καλών Λιμένων, υπό τον συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ). ...

Ρόδος: Διέρρηξαν σπίτι και πήραν ολόκληρο χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και 1.200 λίρες Αγγλίας

Έρευνες της Αστυνομίας βρίσκονται σε εξέλιξη για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του δράστη ή των δραστών που φέρονται να διέπραξαν διάρρηξη σε κατοικία στην περιοχή του Φαληρακίου Ρό...

Δημογλίδου για δολοφονία στα Χανιά: Ο κατηγορούμενος προσπάθησε να εξαφανίσει τα ίχνη του

Στην πορεία, αλλά και στις δυσκολίες των ερευνών ήδη από τα πρώτα εικοσιτετράωρα της εξαφάνισης της 49χρονης Σταυρούλας Λεβεντάκη στα Χανιά αναφέρθηκε σε συνέντευξή της η Κωνσταντί...

Φόρτωση άρθρων...