Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Πάτρα: Οι μπάρες του τρένου δεν κατέβαιναν γιατί είχε παρκάρει ΙΧ !

Ελλάδα

Συναγερμός στην αστυνομία όταν ενημερώθηκαν για αυτοκίνητο που είχε σταθμεύσει δίπλα στις γραμμές του τρένου, στην Πάτρα.

Σύμφωνα με το tempo24.news, ο σταθμάρχης τηλεφώνησε στην ΕΛΑΣ λέγοντας πως ένα όχημα είχε σταθμεύσει στην οδό Βορείου Ηπείρου, σε τέτοιο σημείο που δεν μπορούσαν να κατέβουν οι μπάρες του τρένου με αποτέλεσμα να υπάρχει άμεσος κίνδυνος για διερχόμενα ΙΧ, όταν ο συρμός θα περνούσε.

Άμεσα στο σημείο έφθασε περιπολικό για να διευθετήσει το πρόβλημα.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Νέοι αυστηροί κανόνες για τα ηλεκτρικά πατίνια: Καθολική απαγόρευση για τους κάτω των 17

Νέες ρυθμίσεις για την ασφαλή χρήση των ηλεκτρικών πατινιών εισάγονται με διατάξεις που περιλαμβάνονται στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας με τίτλο ...

Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της

Ελεύθερη υπό όρους αφέθηκε μετά την απολογία της στον ανακριτή Θεσσαλονίκης η 29χρονη Ρουμάνα που μαχαίρωσε και τραυμάτισε σοβαρά τον 24χρονο σύντροφο της μέσα στο σπίτι τους στην ...

Φόρτωση άρθρων...