Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Πετρούπολη: Συνελήφθη μαθητής που πήγε στο σχολείο με μπαλτά

Ελλάδα

Αστυνομικοί της ΟΠΚΕ προχώρησαν στη σύλληψη ενός μαθητή στην Πετρούπολη που πήγε στο σχολείο με ένα μπαλτά.

Το περιστατικό με μαθητή, ο οποίος συνελήφθη με τον μπαλτά σημειώθηκε σήμερα το πρωί (19.11.2025) στο 1ο ΕΠΑΛ Πετρούπολης.

Έξω από το σχολείο βρίσκονταν κάποια στελέχη της ΟΠΚΕ όταν είδαν τον μαθητή να έχει στα χέρια του τον μπαλτά. Όταν τον πλησίασαν διαπίστωσαν ότι είχε πάνω του έναν μπαλτά 29 εκατοστών.

Πρόκειται για έναν μαθητή που είναι γεννημένος το 2009 και αφού συνελήφθη οδηγήθηκε στην Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων.

Το συγκεκριμένο σχολείο μέχρι και την περασμένη Παρασκευή (14.11.2025) ήταν υπό κατάληψη και γι’ αυτό υπήρχε η παρουσία στελεχών της ΟΠΚΕ στο σημείο.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Φόρτωση άρθρων...