Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Πιτσιλής: Που θα βλέπουν το πρόστιμο οι ανεμβολίαστοι άνω των 60

Ελλάδα

Διευκρινίσεις για επιβολή του προστίμου που επιβάλλεται από σήμερα στους ανεμβολίαστους άνω των 60 ετών έδωσε ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής.

Στη σημερινή ενημέρωση για την εμβολιαστική κάλυψη από το υπουργείο Υγείας, ο κ. Πιτσιλής -μεταξύ άλλων- ανέφερε ότι «κατ’ εφαρμογή του νόμου, η ΑΑΔΕ θα εκδίδει και θα δηλώνει σε μηνιαία βάση τα πρόστιμα σε άτομα που έχουν συμπληρώσει το 60ό έτους της ηλικίας τους, και παρά την υποχρέωσή τους δεν θα έχουν εμβολιαστεί μέχρι τη 16η ημέρα κάθε μήνα».

Για την πρώτη φορά, αυτό θα πραγματοποιηθεί έως το τέλος Ιανουαρίου και οι πολίτες θα μπορούν να ενημερώνονται ότι τους έχει επιβληθεί το πρόστιμο μέσα από την ιστοσελίδα emvolio.gov.gr.

Η ενημέρωση των πολιτών θα γίνεται με τις συνήθεις διαδικασίες που προβλέπονται από την ΑΑΔΕ, δηλαδή μέσα από την ψηφιακή πύλη και θα εμφανίζονται στις οφειλές. Περαιτέρω από τον κατάλογο αυτό, θα εξαιρούνται πρόσωπα που δεν κατοικούν στην Ελλάδα ή τελούν σε δικαστική συμπαράσταση.

Η ενημέρωση των πολιτών θα γίνεται με ενημέρωση μέσω της ψηφιακής πύλης myaade, στο gov.gr. Σύμφωνα με τον κ. Πιτσιλή, όσοι πολίτες θέλουν να υποβάλλουν αιτιολογημένη αίτηση αναίρεσης του προστίμου, θα μπορούν να το πράττουν μέσα από την ιστοσελίδα emvolio.gov.gr με την χρήση των κωδικών Taxisnet.

Επίσης, μπορεί να υπάρξει και ενημέρωση για αλλαγή κατοικίας, ή ότι τα συγκεκριμένα πρόσωπα βρίσκονται σε δικαστική συμπαράσταση με τον παραπάνω τρόπο. Τέλος, σε περίπτωση που το πρόστιμο ακυρωθεί, θα γίνεται αυτόματα αντιλογισμός τον επόμενο μήνα.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Τραγωδία στην Κω - Νεκρή 18χρονη Ολλανδή

Νεκρή βρέθηκε μία 18χρονη Ολλανδή, στο διαμέρισμα όπου διέμενε στην πόλη της Κω. Την άτυχη νεαρή εντόπισε η 19χρονη συγκάτοικός της, επίσης Ολλανδή το πρωί της Κυριακής. Στο δι...

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο Αττικόν το βράδυ της Τετάρτης. Ένας ηλικιωμένος επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού έχοντας μαζί μία γλάστρα και ένα κουτί που περιείχε...

Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά μου», είπε η 43χρονη που κατηγορείται για δύο εμπρησμούς

Στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, οδηγήθηκε το πρωί της Τετάρτης, η 43χρονη, η οποία συνελήφθη για δύο εμπρησμούς από πρόθεση, στην Κερατέα Αττικής. Η γυναίκα πήρε προθεσμ...

Φόρτωση άρθρων...