Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Σαντορίνη: 25χρονη κατάπιε κατά λάθος κουτάλι του γλυκού

Ένα ασυνήθιστο περιστατικό σημειώθηκε στη Σαντορίνη την  σήμερα, όταν μία 25χρονη γυναίκα κατάπιε κατά λάθος κουτάλι του γλυκού, με αποτέλεσμα να χρειαστεί άμεση ιατρική βοήθεια.

Η γυναίκα λόγω της σοβαρότητας του περιστατικού, διακομίσθηκε εσπευσμένα στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου (ΠΑΓΝΗ), όπως μεταδίδει το cretalive,

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η κατάσταση της υγείας της 25χρονης είναι πολύ καλή και έχει πλήρως τις αισθήσεις της, επικοινωνεί με τους γιατρούς και δεν διατρέχει κίνδυνο για τη ζωή της.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λιβαδειά: Νεκρή μητέρα λίγο μετά τον τοκετό

Τραγωδία εκτυλίχτηκε στη Λιβαδειά με μία 35χρονη μητέρα να αφήνει την τελευταία της πνοή λίγο μετά τον τοκετό. Πριν από λίγες ημέρες μία 36χρονη γιατρός στη Λέσβο έχασε τη ζωή της ...

Φόρτωση άρθρων...