Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Σε 24ωρη πανελλαδική απεργία οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση την Παρασκευή 21 Μαρτίου

Ελλάδα

Την προκήρυξη 24ωρης πανελλαδικής απεργίας για το σύνολο των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση την Παρασκευή 21 Μαρτίου, αποφάσισε η ΠΟΕ-ΟΤΑ με βασικό αίτημα τη μονιμοποίηση των εργαζομένων στις κοινωνικές δομές των δήμων που απασχολούνται σε προγράμματα ΕΣΠΑ.

Την ίδια μέρα, στις 11:00 το πρωί, έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας (Δραγατσανίου 8-Αθήνα).

Η ΠΟΕ-ΟΤΑ αναφέρει σε δελτίο Τύπου ότι οι εργαζόμενοι απασχολούνται με επαναλαμβανόμενες πολυετείς συμβάσεις στις κοινωνικές δομές των δήμων (Κ.Δ.Α.Π., Κ.Δ.Α.ΠΜΕΑ, παιδικοί σταθμοί, Κέντρα Κοινότητας, κοινωνικές δομές), βιώνοντας εργασιακή ανασφάλεια «ιδιαίτερα αυτή την εποχή που τα προβλήματα χρηματοδότησης είναι υπαρκτά και ρεαλιστικά».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Κινηματογραφική καταδίωξη στη Βάρκιζα - Τράκαραν, παράτησαν το αυτοκίνητο και εξαφανίστηκαν

Καταδίωξη που θυμίζει ταινία εκτυλίχθηκε το απόγευμα στη Βάρκιζα. Ύποπτο αυτοκίνητο, το οποίο αναζητούσε η ΕΛ.ΑΣ. μετά από καταγγελία πολίτη για απάτη, εντοπίστηκε από αστυνομικούς...

Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε εννέα νησιά

Έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας δρομολογούνται σε εννέα νησιά. Σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, υπεγράφη από τον Σταύρο Πα...

Φόρτωση άρθρων...