Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Σοκ στο Ηράκλειο: Αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει πίνοντας χλωρίνη

Ελλάδα

Τέλος στη ζωή του προσπάθησε να βάλει ένας 39χρονος στο Ηράκλειο Κρήτης καταναλώνοντας χλωρίνη και μάλιστα σε μεγάλη ποσότητα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost, o 39χρονος ο οποίος διαμένει στις Βούτες Ηρακλείου φέρεται να αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα ψυχικής υγείας.

Η σύζυγος μαζί με την σπιτονοικοκυρά του μπήκαν στο σπίτι και τον βρήκαν λιπόθυμο. Αμέσως ειδοποίησαν το ΕΚΑΒ, οι διασώστες του οποίου μετέφεραν τον άνδρα στο Βενιζέλειο νοσοκομείο όπου του παρασχέθηκαν ιατρικές υπηρεσίες και του έγιναν οι απαραίτητες εξετάσεις και εξακολουθεί να νοσηλεύεται.

Ο 39χρονος φέρεται να έχει προβεί σε ανάλογες πράξεις άλλες δύο φορές στο παρελθόν ενώ, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, έχει νοσηλευθεί και στην Ψυχιατρική κλινική στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Φόρτωση άρθρων...