Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Συνελήφθη 40χρονος για διακίνηση κάνναβης στο κέντρο της Αθήνας

Ελλάδα

Συνελήφθη, χθες το πρωί (Σάββατο 6/9), στο κέντρο της Αθήνας από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αθηνών, 40χρονος αλλοδαπός για παράβαση της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών.

Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, μετά από διερεύνηση και αξιοποίηση πληροφοριών αναφορικά με τη δράση ατόμου που διακινεί κάνναβη στο κέντρο της Αθήνας, αστυνομικοί εντόπισαν τον κατηγορούμενο και πιστοποίησαν την εγκληματική του δράση.

Μετά από έρευνα στην κατοχή και στο σπίτι του στο κέντρο της Αθήνας, όπου αποθήκευε τις ναρκωτικές ουσίες, βρέθηκαν επιμελώς κρυμμένες σε ξύλινη κατασκευή πάνω από το παράθυρο 6 νάιλον και 386 πλαστικές συσκευασίες περιέχουσες συνολικά 1 κιλό και 290,7 γραμμ. κάνναβης.

Επιπλέον βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ζυγαριά ακριβείας, το χρηματικό ποσό των 240 ευρώ και κινητό τηλέφωνο.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Το ΥΠΑΑΤ «επικήρυξε» τους λαγοκέφαλους – Στα 5,33 ευρώ το κιλό η αμοιβή για τους ψαράδες

Μέτρο για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του λαγοκέφαλου ανακοίνωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (ΥΠΑΑΤ). Το μέτρο προβλέπει οικονομική επιβράβευση ύψους 5,33 ευρώ...

«Καμπανάκι» από την Πολιτική Προστασία: Έρχονται δύσκολες ημέρες με αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιάς σε αρκετές περιοχές

Την ανάγκη διαρκούς επαγρύπνησης και αυξημένης προσοχής από όλους τους πολίτες, καθώς η χώρα εισέρχεται σε περίοδο ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου για την εκδήλωση δασικών πυρκαγιών, τόν...

Φόρτωση άρθρων...