Σαββάτο
27 Ιουνίου 2026

Συρία: Στη δομή της Ελευσίνας 18 Ελληνες που επαναπατρίστηκαν

Ελλάδα

Στη δομή φιλοξενίας της Ελευσίνας θα διαμείνουν προσωρινά επαναπατρισθέντες Ελληνες από τη Συρία.

Σύμφωνα με το υπουργείο Εξωτερικών, η επιχείρηση επαναπατρισμού 33 Ελλήνων πολιτών και μελών των οικογενειών τους από τη Συρία, ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα με ασφάλεια.

Από τα άτομα αυτά, 18 θα φιλοξενηθούν στη δομή για περίπου δύο μήνες. Σύμφωνα με το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, όλες οι απαραίτητες συνθήκες για τη διαμονή και σίτισή τους έχουν ήδη διασφαλιστεί.

Ο γ.γ. Αιτούντων Ασυλο, Δημήτρης Γλυμής, επισκέφθηκε τη δομή και καλωσόρισε τους επαναπατρισθέντες, διαβεβαιώνοντας για τη δέσμευση του υπουργείου να σταθεί δίπλα τους σε κάθε ανάγκη κατά την παραμονή τους.

Παράλληλα, συνομίλησε με το προσωπικό της δομής, εκφράζοντας την εκτίμησή του για τη συμβολή τους στην επιτυχή υλοποίηση της υποδοχής.

Η ανακοίνωση του ΥΠΕΞ

«Υπό τις συντονισμένες προσπάθειες του υπουργείου Εξωτερικών και των πρεσβειών της Ελλάδας στη Δαμασκό και τη Βηρυτό, ολοκληρώθηκε με ασφάλεια, σήμερα, Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου, η επιχείρηση επαναπατρισμού 33 Ελλήνων πολιτών και μελών των οικογενειών τους, από τη Συρία. Το υπουργείο Εξωτερικών παραμένει σε πλήρη ετοιμότητα για την παροχή κάθε δυνατής αρωγής».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λιβαδειά: Νεκρή μητέρα λίγο μετά τον τοκετό

Τραγωδία εκτυλίχτηκε στη Λιβαδειά με μία 35χρονη μητέρα να αφήνει την τελευταία της πνοή λίγο μετά τον τοκετό. Πριν από λίγες ημέρες μία 36χρονη γιατρός στη Λέσβο έχασε τη ζωή της ...

Φόρτωση άρθρων...