Σαββάτο
27 Ιουνίου 2026

Συρία: Στη δομή της Ελευσίνας 18 Ελληνες που επαναπατρίστηκαν

Ελλάδα

Στη δομή φιλοξενίας της Ελευσίνας θα διαμείνουν προσωρινά επαναπατρισθέντες Ελληνες από τη Συρία.

Σύμφωνα με το υπουργείο Εξωτερικών, η επιχείρηση επαναπατρισμού 33 Ελλήνων πολιτών και μελών των οικογενειών τους από τη Συρία, ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα με ασφάλεια.

Από τα άτομα αυτά, 18 θα φιλοξενηθούν στη δομή για περίπου δύο μήνες. Σύμφωνα με το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, όλες οι απαραίτητες συνθήκες για τη διαμονή και σίτισή τους έχουν ήδη διασφαλιστεί.

Ο γ.γ. Αιτούντων Ασυλο, Δημήτρης Γλυμής, επισκέφθηκε τη δομή και καλωσόρισε τους επαναπατρισθέντες, διαβεβαιώνοντας για τη δέσμευση του υπουργείου να σταθεί δίπλα τους σε κάθε ανάγκη κατά την παραμονή τους.

Παράλληλα, συνομίλησε με το προσωπικό της δομής, εκφράζοντας την εκτίμησή του για τη συμβολή τους στην επιτυχή υλοποίηση της υποδοχής.

Η ανακοίνωση του ΥΠΕΞ

«Υπό τις συντονισμένες προσπάθειες του υπουργείου Εξωτερικών και των πρεσβειών της Ελλάδας στη Δαμασκό και τη Βηρυτό, ολοκληρώθηκε με ασφάλεια, σήμερα, Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου, η επιχείρηση επαναπατρισμού 33 Ελλήνων πολιτών και μελών των οικογενειών τους, από τη Συρία. Το υπουργείο Εξωτερικών παραμένει σε πλήρη ετοιμότητα για την παροχή κάθε δυνατής αρωγής».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δολοφονία στην Καλλιθέα: Παραδόθηκε ένας από τους εμπλεκόμενους στη φονική συμπλοκή

Ένας από τους εμπλεκόμενους στην φονική συμπλοκή στην Καλλιθέα, η οποία είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο ενός 15χρονου, παραδόθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στην Αστυνομία, συνοδευόμ...

Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της

Ελεύθερη υπό όρους αφέθηκε μετά την απολογία της στον ανακριτή Θεσσαλονίκης η 29χρονη Ρουμάνα που μαχαίρωσε και τραυμάτισε σοβαρά τον 24χρονο σύντροφο της μέσα στο σπίτι τους στην ...

Φόρτωση άρθρων...