Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Θεσπρωτία: Αυτοκτόνησε με καραμπίνα 49χρονος γιατρός του νοσοκομείου Φιλιατών

Ελλάδα

Αναταραχή έχει προκαλέσει στο νοσοκομείο Φιλιατών, αλλά και την τοπική αυτή κοινότητα της Θεσπρωτίας η αυτοκτονία 49χρονου γιατρού.

Όπως γράφει το thespro.gr, ο 49χρονος, ο οποίος εργαζόταν στο νοσοκομείο, αυτοπυροβολήθηκε με κυνηγετική καραμπίνα την στιγμή που βρισκόταν στο σπίτι του.

Άμεσα έσπευσε στο σημείο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, για να τον παραλάβει και να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο, όμως διαπιστώθηκε πως ήταν αργά, αφού είχε αφήσει την τελευταία του πνοή στο διαμέρισμα όπου διέμενε.

Από την έρευνα που έκανε η Αστυνομία αποκλείστηκε το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας, ενώ άγνωστοι παραμένουν οι λόγοι που τον οδήγησαν στο να δώσει τέλος στη ζωή του.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Καλλιθέα: Nεκρός 17χρονος έπειτα από συμπλοκή 10 ατόμων – Συνελήφθη και ομολόγησε ο δράστης

Στον εντοπισμό και τη σύλληψη του ατόμου που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στην αιματηρή συμπλοκή που σημειώθηκε στην Καλλιθέα το βράδυ της Τετάρτης (24/6) έχουν προχωρήσει οι ...

Φόρτωση άρθρων...