Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: 50χρονος σκότωσε τη σύζυγό του και αυτοκτόνησε πηδώντας από το μπαλκόνι

Ελλάδα

Νέα δολοφονία σημειώθηκε την Τετάρτη (12/3), στην Σίνδο Θεσσαλονίκης, όταν 50χρονος σκότωσε – πιθανώς με αιχμηρό αντικείμενο – την 45χρονη σύζυγό του.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο άνδρας, μετά το έγκλημα, αυτοκτόνησε πηδώντας από τον δεύτερο όροφο της πολυκατοικίας όπου διέμεναν και νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση.

Το ζευγάρι είχε δύο ανήλικα παιδιά.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

«Καμπανάκι» από την Πολιτική Προστασία: Έρχονται δύσκολες ημέρες με αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιάς σε αρκετές περιοχές

Την ανάγκη διαρκούς επαγρύπνησης και αυξημένης προσοχής από όλους τους πολίτες, καθώς η χώρα εισέρχεται σε περίοδο ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου για την εκδήλωση δασικών πυρκαγιών, τόν...

Φόρτωση άρθρων...