Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Κατέρρευσε τμήμα οροφής στο νοσοκομείο «Άγιος Δημήτριος» – Γιατρός τραυματίστηκε ελαφρά

Τμήμα οροφής στο κτίριο, που στεγάζεται το νοσοκομείο «Άγιος Δημήτριος», κατέρρευσε το Σάββατο (4/11) στη Θεσσαλονίκη.

Από την πτώση της οροφής τραυματίστηκε ελαφρά ένας γιατρός, ο οποίος εξετάστηκε από συναδέλφους του και είναι καλά στην υγεία του.

Οι λόγοι, που προκάλεσαν το συγκεκριμένο ατύχημα ερευνώνται.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη
Φόρτωση άρθρων...