Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 29χρονη που άφησε τα ανήλικα παιδιά της μόνα στο σπίτι

Ελλάδα

Μία 29χρονη συνελήφθη την Κυριακή στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, με την κατηγορία ότι άφησε μέσα στο σπίτι, μόνα τους και χωρίς επίβλεψη, τα τρία ανήλικα παιδιά της.

Είχε προηγηθεί σχετική καταγγελία που κινητοποίησε την αστυνομία, ενώ πληροφορίες αναφέρουν πως τα τρία ανήλικα είναι κάτω των 10 ετών.

Σε βάρος της 29χρονης σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε εννέα νησιά

Έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας δρομολογούνται σε εννέα νησιά. Σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, υπεγράφη από τον Σταύρο Πα...

Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά μου», είπε η 43χρονη που κατηγορείται για δύο εμπρησμούς

Στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, οδηγήθηκε το πρωί της Τετάρτης, η 43χρονη, η οποία συνελήφθη για δύο εμπρησμούς από πρόθεση, στην Κερατέα Αττικής. Η γυναίκα πήρε προθεσμ...

Φόρτωση άρθρων...