Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Το Μετρό της Αθήνας πάει Γλυφάδα - Πού θα γίνουν οι νέοι σταθμοί

Ελλάδα

Ο συγκοινωνιακός χάρτης της Αθήνας αναμένεται να αλλάξει με την επέκταση της Γραμμής 2 προς Γλυφάδα. Η επέκταση προς Γλυφάδα θα ενώσει ένα μεγάλο κομμάτι των προαστίων με το κέντρο της πόλης, προσφέροντας μία εναλλακτική, γρήγορη και οικολογική λύση στις καθημερινές μετακινήσεις και αποσυμφορώντας τους επιβαρυμένους οδικούς άξονες των νοτίων προαστίων.

Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του Διευθύνοντα Συμβούλου της Ελληνικό Μετρό, Νίκου Κουρέτα, μετά την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον, άμεση προτεραιότητα αποτελεί η επέκταση προς Γλυφάδα και Ελληνικό, με τις μελέτες να έχουν ήδη ξεκινήσει.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, η γραμμή που σήμερα τερματίζει στο Ελληνικό θα συνεχιστεί με την κατασκευή σήραγγας μήκους 4,5 χιλιομέτρων και τριών νέων σταθμών. 

Ο πρώτος θα βρίσκεται στην Άνω Γλυφάδα, ο δεύτερος στη συμβολή της Λεωφόρου Βουλιαγμένης με τη Γρηγορίου Λαμπράκη και ο τερματικός στο κέντρο της Γλυφάδας, δίπλα στην ιστορική εκκλησία του Αγίου Κωνσταντίνου.

Η Γραμμή 2 αναμένεται να συνδεθεί και με τις νέες υποδομές του Ελληνικού, ενώ η συγκεκριμένη επέκταση δεν είναι το μόνο φιλόδοξο έργο για τη Γραμμή 2. 

Το Μετρό της Αθήνας πάει Γλυφάδα

Στο βόρειο άκρο της, όπου σήμερα τερματίζει στην Ανθούπολη, προβλέπεται επέκταση προς τις Αχαρνές με πέντε νέους ενδιάμεσους σταθμούς: Παλατιανή, Ίλιον, Άγιος Νικόλαος, Καματερό και Ζεφύρι.

Η ολοκλήρωση και των δύο άκρων της γραμμής θα δημιουργήσει έναν κρίσιμο συγκοινωνιακό άξονα που θα ενώνει τα βόρεια προάστια και τον δυτικό τομέα της Αττικής με το κέντρο και με τις παραλιακές περιοχές.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Νέοι αυστηροί κανόνες για τα ηλεκτρικά πατίνια: Καθολική απαγόρευση για τους κάτω των 17

Νέες ρυθμίσεις για την ασφαλή χρήση των ηλεκτρικών πατινιών εισάγονται με διατάξεις που περιλαμβάνονται στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας με τίτλο ...

Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της

Ελεύθερη υπό όρους αφέθηκε μετά την απολογία της στον ανακριτή Θεσσαλονίκης η 29χρονη Ρουμάνα που μαχαίρωσε και τραυμάτισε σοβαρά τον 24χρονο σύντροφο της μέσα στο σπίτι τους στην ...

Θεσσαλονίκη: Αλγερινός οδηγούσε κλεμμένη μοτοσικλέτα, τρικάβαλο με δύο ανήλικες

Επεισοδιακή καταδίωξη τα ξημερώματα της Πέμπτης στη Θεσσαλονίκη, με έναν 37χρονο Αλγερινό να «φορτώνει» δύο ανήλικες κοπέλες σε δίκυκλη μοτοσικλέτα και να παραβιάζει τον μισό Κώδικ...

Φόρτωση άρθρων...