Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Βγήκε από την ΜΕΘ η 5χρονη που ανασύρθηκε λιπόθυμη από το λιμάνι του Πειραιά - Ενας μήνας φυλάκιση στην μητέρα

Ελλάδα

Εξήλθε από την μονάδα εντατικής θεραπείας το 5 ετών κορίτσι που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του από το λιμάνι του Πειραιά, χθες το μεσημέρι.

Η μικρή θα παραμείνει στην παιδιατρική κλινική του νοσοκομείου Παίδων.

Υπενθυμίζεται ότι εντοπίστηκε από τον πλοίαρχο του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου " Αγ.Νεκτάριος" εντός της θαλάσσιας περιοχής Αργοσαρωνικού στον κεντρικό λιμένα του Πειραιά.

Η μητέρα της 5χρονης, τιμωρήθηκε με φυλάκιση ενός έτους με τριετή αναστολή.

Η 37χρονη μητέρα του κοριτσιού είχε συλληφθεί και κρατείτο για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο. Σήμερα Πέμπτη οδηγήθηκε στην Εισαγγελία Πειραιά στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λουτράκι: Βελτιωμένη η εικόνα της φωτιάς σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε σπίτια (Videos&Photos)

Καλύτερη είναι η εικόνα της πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε αργά το απόγευμα σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε σπίτια το απόγευμα στο Λουτράκι Κορινθίας. Δίπλα στο ξενοδοχείο βρίσκο...

Φόρτωση άρθρων...