Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Βράβευση της Ελλάδας για την πρόληψη των χρόνιων νοσημάτων και την παιδική παχυσαρκία

Ελλάδα

Διεθνές βραβείο για τις επιδόσεις της χώρας μας στην πρόληψη των χρόνιων νοσημάτων και την παιδική παχυσαρκία παρέλαβε η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη, σε ειδική τελετή απονομής που διοργανώθηκε από τον ΟΗΕ και τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, στη Νέα Υόρκη.

Για πρώτη φορά η Ελλάδα βραβεύεται από τον ΟΗΕ και μάλιστα ήταν μέσα στις λίγες υποψήφιες χώρες παγκοσμίως που διεκδίκησαν τη διάκριση. Μέσα από το πρόγραμμα «Προλαμβάνω», περισσότεροι από 4 εκατομμύρια πολίτες έχουν, ήδη, επωφεληθεί από δωρεάν προληπτικούς ελέγχους, ενώ ακόμη μία εμβληματική πρωτοβουλία είναι η Εθνική δράση κατά της παιδικής παχυσαρκίας, που υλοποιείται από το Υπουργείο Υγείας, σε συνεργασία με τη UNICEF.

Σημειώνεται πως η Ελλάδα συν-προεδρεύει στην Ομάδα Φίλων του ΟΗΕ για την παχυσαρκία και θα φιλοξενήσει τον Φεβρουάριο του 2026, στην Αθήνα, το Παγκόσμιο Συνέδριο για την παιδική παχυσαρκία, σε συνεργασία με τη UNICEF.

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Θεσσαλονίκη: 28χρονη παρίστανε το αγόρι ξεγελώντας ανήλικη και έκανε ερωτική σχέση μαζί της

Αίσθηση προκαλεί μία υπόθεση που χειρίζονται το τελευταίο διάστημα οι Αρχές στη Θεσσαλονίκη. Στο επίκεντρο μία 28χρονη σήμερα γυναίκα, η οποία φέρεται να σύναψε σχέση με ένα 15χρον...

Πέραμα: Ρομά έβγαλε όπλο σε οδηγό λεωφορείου επειδή δεν σταμάτησε στη στάση που ήθελε

Ένα ιδιαίτερα σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε χθες (24/6) το βράδυ στη γραμμή 442 (Νίκαια – Πέραμα), όταν επιβάτης φέρεται να απείλησε οδηγό λεωφορείου και να έβγαλε όπλο μέσα στο όχ...

Φόρτωση άρθρων...