Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Συνάντηση του Νίκου Παπανδρέου με τον Ινδό πρωθυπουργό στην Αθήνα

Παρασκήνιο

Συνάντηση με τον Ινδό πρωθυπουργό Ναρέντρα Μόντι είχε ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Παπανδρέου στην Αθήνα, στο περιθώριο της επίσκεψης του στη χώρα μας.

Οι δύο άντρες συζήτησαν σε θερμό κλίμα σε κεντρικό ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας, χθες Παρασκευή.

Τα θέματα που τους απασχόλησαν είναι οι σχέσεις Ελλάδας-Ινδίας αλλά και θέματα Ευρώπης-Ινδίας, τα οποία ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ παρακολουθεί πολύ στενά.

Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη επίσκεψη Ινδού πρωθυπουργού τα τελευταία 40 χρόνια.  Την τελευταία φορά, το 1983,  ο τότε πρωθυπουργός Ανδρέας Παπανδρέου είχε προσκαλέσει την Ίντιρα Γκάντι στο πλαίσιο της περιβόητης «Πρωτοβουλίας των έξι». Τότε, παρών ήταν ο Νίκος Παπανδρέου που είχε επιφορτισθεί με την οργάνωση της επίσκεψης αυτής.  

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Τα σενάρια για τρεις κάλπες το 2027 και πώς ο Μητσοτάκης θα αποτρέψει την πολιτική αστάθεια

Οι "μηχανές" των κομμάτων έχουν "ζεσταθεί" για τα καλά ενόψει των εκλογών της άνοιξης του 2027, όπως έχει διαβεβαιώσει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Η ανάδυση νέων πόλων, ...

Εφιάλτης στον δρόμο για τις κάλπες: Το νέο τοπίο που θα προκύψει μετά τις Eκλογές

Πριν από 14 χρόνια το εκλογικό «στάτους» της Μεταπολίτευσης τινάχθηκε στον αέρα. Ο ισχυρός δικομματισμός που χαρακτήριζε ως τότε τη λειτουργία της Γ’ Ελληνικής Δημοκρατίας κατέρρευ...

Φόρτωση άρθρων...