Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Βασίλης Λεβέντης: Εξιτήριο από το νοσοκομείο έπειτα από 2,5 μήνες

Παρασκήνιο

Εξιτήριο αναμένεται ότι θα πάρει αύριο από το Nοσοκομείο «Ευαγγελισμός» ο Βασίλης Λεβέντης, μετά από περίπου 2,5 μήνες.

Από τις 76 ημέρες τις 47 ήταν διασωληνωμένος στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) λόγω των επιπλοκών που του προκάλεσε ο κορωνοϊός. Ο Βασίλης Λεβέντης έχει ξεπεράσει τον κίνδυνο, αλλά είναι φανερά καταβεβλημένος, σύμφωνα με όσα μετέδωσε το OPEN.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων έχει χάσει περισσότερα από 20 κιλά, ενώ παρουσιάζει και μια μικρή δυσκολία στην ομιλία καθώς είχε υποβληθεί σε τραχειοστομία.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Βασίλης Λεβέντης υποβάλλεται ήδη σε φυσικοθεραπείες, ενώ μετά το εξιτήριό του αναμένεται να μεταφερθεί σε κέντρο αποκατάστασης. Πάντως, ο πολιτικός είναι ευδιάθετος μετά τη μεγάλη περιπέτεια που είχε με τον κορωνοϊό.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Εφιάλτης στον δρόμο για τις κάλπες: Το νέο τοπίο που θα προκύψει μετά τις Eκλογές

Πριν από 14 χρόνια το εκλογικό «στάτους» της Μεταπολίτευσης τινάχθηκε στον αέρα. Ο ισχυρός δικομματισμός που χαρακτήριζε ως τότε τη λειτουργία της Γ’ Ελληνικής Δημοκρατίας κατέρρευ...

Ποιοι «έσκαψαν» τον... λάκκο της χώρας με το ανεξέλεγκτο δημόσιο χρέος - Τι δείχνει η πορεία των τελευταίων 60 ετών

Η διόγκωση του ελληνικού δημοσίου χρέους δεν ήταν αποτέλεσμα μιας μόνο κυβέρνησης, αλλά μια μακροχρόνια διαδικασία που ξεκίνησε από τις αρχές της δεκαετίας του ΄80 και "φούντωσε" ...

Φόρτωση άρθρων...