Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

Bloomberg: Το αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης θα ζητήσει η Google να πουλήσει το Chrome

Πλανήτης
Tags: google

Το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ θα ζητήσει από το δικαστήριο να αναγκάσει την Google να πουλήσει το Chrome. Αυτό υποστηρίζει το Bloomberg επικαλούμενο πηγές με γνώση επί του θέματος.

Το υπουργείο Δικαιοσύνης θα ζητήσει επίσης από τον δικαστή, ο οποίος έκρινε τον Αύγουστο ότι η Google χρησιμοποιεί παράνομες τακτικές μονοπωλίου στην αγορά αναζήτησης, να απαιτήσει να παρθούν μέτρα που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη και το λειτουργικό σύστημα Android, σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Η Google κατηγορήθηκε ότι ελέγχει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βλέπουν διαφημίσεις στο διαδίκτυο εν μέρει μέσω του προγράμματος περιήγησης. Αυτό γίνεται γιατί το Chrome, το οποίο είναι προεπιλεγμένο να χρησιμοποιεί τη μηχανή αναζήτησης της εταιρείας. Μέσω του Chrome η Google συλλέγει πληροφορίες για τις συνήθειες των χρηστών προκειμένου να τους προβάλει σχετικές διαφημίσεις και να βγάζει χρήματα από αυτές.

Επίσης πολλοί χρήστες συνδέονται στο Chrome με Gmail, που επίσης ανήκει στην Google, και έτσι η εταιρεία μπορεί να τους προσφέρει ακόμα πιο στοχευμένες διαφημίσεις.

Δυο μήνες πριν τις εκλογές ο Τραμπ υποστήριξε ότι θα ασκήσει δίωξη κατά της Google καθώς όπως δήλωνε υπάρχει μεροληψία εναντίον του. Ωστόσο, λίγο αργότερα εξέφρασε τις αμφιβολίες του για το κατά πόσο η διάσπαση της εταιρείας είναι καλή ιδέα.

Η εταιρεία σκοπεύει να ασκήσει έφεση μόλις ο δικαστής εκδώσει την οριστική απόφαση κάτι που αναμένεται να γίνει μέχρι τον Αύγουστο του 2025.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πρόοδος στις συνομιλίες ΗΠΑ-Ιράν στην Ελβετία – O «οδικός χάρτης» 60 ημερών για τελική συμφωνία

Ο πρώτος γύρος των επαφών μεταξύ Ηνωμένων Πολιτειών και Ιράν στην Ελβετία ολοκληρώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας. Στις συνομιλίες επετεύχθη συμφωνία για «οδικό χάρτη» 60 ημερών πρ...

Σαν σήμερα - 22 Ιουνίου

Γεγονότα 1846: Ο Βέλγος, Άντολφ Σαξ δημιουργεί το πρώτο σαξόφωνο. 1938: Ο Joe Louis γίνεται ο πρώτος Αφροαμερικανός πρωταθλητής στην κατηγορία των βαρέων βαρών στην πυγμαχία....

Φόρτωση άρθρων...