Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Oλλανδία: Συγνώμη ζητάει ο βασιλιάς για τη δουλειά την εποχή της αποικιοκρατίας

Πλανήτης

Ο βασιλιάς της Ολλανδίας Γουλιέλμος Αλέξανδρος ζήτησε σήμερα επισήμως συγγνώμη για τη συμμετοχή της χώρας του στο δουλοκτητικό σύστημα, λέγοντας πως αισθάνεται πως το ζήτημα τον αγγίζει «προσωπικά και εξαιρετικά».

«Σήμερα στέκομαι μπροστά σας ως βασιλοιάς και μέλος της κυβέρνησης. Σήμερα ζητώ συγγνώμη», δήλωσε επευφημούμενος ο Γουλιέλμος Αλέξανδρος στη διάρκεια εκδήλωσης στο Άμστερνταμ για τα 160 χρόνια από την απελευθέρωση των σκλαβων στην Ολλανδία και στις πρώην αποικίες της στην Καραϊβική.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Φρίκη στην Ουγγαρία: Συνελήφθη τραυματιοφορέας με ανθρώπινα μέλη στο σπίτι του – Ομολόγησε ότι τα κατανάλωνε

Η υπόθεση ενός 30χρονου τραυματιοφορέα από τη Βουδαπέστη έχει προκαλέσει σοκ στην Ουγγαρία. Στην κατοχή του είχε ανθρώπινα μέλη, οστά και κρανία. Σύμφωνα με την ομολογία του κατανά...

Ο Ρούτε συναντά τον Τραμπ εν μέσω εντάσεων για το Ιράν και το μέλλον του ΝΑΤΟ

Ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ Μαρκ Ρούτε αναμένεται να συναντηθεί σήμερα με τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο καθώς επιδιώκει να αποκλιμακώσει την ένταση μεταξύ ...

Φόρτωση άρθρων...