Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Πέθανε ο πρώτος ασθενής που υποβλήθηκε σε μεταμόσχευση καρδιάς από χοίρο

Πλανήτης

Ο πρώτος ασθενής στον κόσμο που υποβλήθηκε σε μεταμόσχευση καρδιάς από γενετικά τροποποιημένο χοίρο, πέθανε δύο μήνες μετά την εγχείρησή του, ανακοίνωσε σήμερα το νοσοκομείο στο οποίο νοσηλευόταν.

Ο Ντέιβιντ Μπένετ, 57 ετών, πέθανε την Τρίτη, αφότου η κατάσταση της υγείας του “είχε αρχίσει να επιδεινώνεται πριν από μερικές ημέρες”, δήλωσε σε ανακοίνωση το νοσοκομείο του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ. “Όταν κατέστη σαφές ότι δεν επρόκειτο να αναρρώσει, του παρασχέθηκε ανακουφιστική φροντίδα”, διευκρίνισε.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Σαν σήμερα - 25 Ιουνίου

Γεγονότα 1470: Κατασκευάζεται μία μεγάλη πλωτή γέφυρα, που δίνει τη δυνατότητα στον Μωάμεθ Β' τον Πορθητή να περάσει στην άλλη πλευρά του Ευβοϊκού κόλπου τις δυνάμεις του που πο...

Φον ντερ Λάιεν: Σήμερα η εκταμίευση της πρώτης δόσης του δανείου των 90 δισ. ευρώ προς την Ουκρανία

Η Ουκρανία έλαβε 3,2 δισεκατομμύρια ευρώ ως πρώτη δόση στο πλαίσιο του δανείου στήριξης ύψους 90 δισεκατομμυρίων ευρώ της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως ανακοίνωσε η Ούρσουλα φον ντερ Λάι...

Φόρτωση άρθρων...