Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Τηλεφωνική επικοινωνία Τραμπ-Ζελένσκι, πριν τις συζητήσεις στη Γενεύη

Πλανήτης

Οι Πρόεδροι των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ και της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι είχαν μια τηλεφωνική επικοινωνία σήμερα, είπε ένας αξιωματούχος του Λευκού Οίκου στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (AFP).

Ο σύμβουλος επικοινωνίας του Ουκρανού Προέδρου Ντμίτρο Λίτβιν, έγραψε σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι οι Ζελένσκι και Τραμπ ολοκλήρωσαν την τηλεφωνική συνομιλία τους.

Αυτή η επικοινωνία μεταξύ των δύο προέδρων προηγείται της διεξαγωγής αύριο στη Γενεύη συνομιλιών μεταξύ του Ουκρανού διαπραγματευτή Ρούστεμ Ουμέροφ και των Αμερικανών απεσταλμένων Στιβ Γουίτκοφ και Τζάρεντ Κούσνερ, που προορίζονται να προετοιμάσουν νέες τριμερείς διαπραγματεύσεις με τη Ρωσία, για τον Μάρτιο.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Φρίκη στην Ουγγαρία: Συνελήφθη τραυματιοφορέας με ανθρώπινα μέλη στο σπίτι του – Ομολόγησε ότι τα κατανάλωνε

Η υπόθεση ενός 30χρονου τραυματιοφορέα από τη Βουδαπέστη έχει προκαλέσει σοκ στην Ουγγαρία. Στην κατοχή του είχε ανθρώπινα μέλη, οστά και κρανία. Σύμφωνα με την ομολογία του κατανά...

Φόρτωση άρθρων...