Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Το Ισραήλ κάλεσε τους πολίτες του να φύγουν το συντομότερο δυνατό από την Αίγυπτο και την Ιορδανία

Πλανήτης

Το Ισραήλ ζήτησε από τους πολίτες του που βρίσκονται στην Αίγυπτο και την Ιορδανία να φύγουν από τις χώρες αυτές "το συντομότερο δυνατό" εξαιτίας "της επιδείνωσης των διαδηλώσεων κατά του Ισραήλ".

Αντίστοιχη προειδοποίηση, επιπέδου 4 -- το πιο υψηλό--, έχει ήδη εκδοθεί για την Τουρκία, ενώ η συστάση για το Μαρόκο αναθεωρήθηκε στο επίπεδο 3, με τις αρχές να συνιστούν στους Ισραηλινούς πολίτες να μην επισκέπτονται τη χώρα αυτή.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ο Τραμπ επιστρέφει στη συμφωνία Ομπάμα για τα πυρηνικά του Ιράν, την οποία είχε χαρακτηρίσει καταστροφική

Όλο και πιο κοντά στην επίτευξη συμφωνίας βρίσκονται ΗΠΑ και Ιράν όπως προκύπτει από τις συνομιλίες των δύο πλευρών βάζοντας οριστικά τέλος στον πόλεμο. Ο Τραμπ φαίνεται να καταλήγ...

Διαψεύδει το ΥΠΕΞ του Ιράν τον Τζέι Ντι Βανς: Δεν διαπραγματευτήκαμε για πυρηνικά – Δεν αναλάβαμε καμία δέσμευση

Ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Εξωτερικών του Ιράν, Εσμαΐλ Μπαγκάι, δήλωσε την Δευτέρα (22/6/26) ότι η Τεχεράνη δεν διαπραγματεύτηκε το πυρηνικό της πρόγραμμα και δεν ανέλαβε καμία νέ...

Φόρτωση άρθρων...