Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Βόρεια Μακεδονία: Το μεγαλύτερο αλβανικό κόμμα της χώρας κατηγορεί τη Σιλιάνοφσκα ότι παραβίασε το Σύνταγμα

Το μεγαλύτερο αλβανικό κόμμα στη Βόρεια Μακεδονία, το DUI του Αλί Αχμέτι κατηγόρησε τη νέα Πρόεδρο της χώρας, Γκορντάνα Σιλιάνοφσκα, ότι κατά την σημερινή της ορκωμοσία παραβίασε το Σύνταγμα και προκάλεσε κρίση στις σχέσεις της Βόρειας Μακεδονίας με την Ελλάδα.

«Λυπούμαστε για την ομιλία της Σιλιάνοφσκα-Ντάβκοβα. Με την πρώτη της κι΄ όλας φράση καταπάτησε το Σύνταγμα, μην αναφέροντας τη λέξη ούτε Δημοκρατία, ούτε την ονομασία Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας, με όλες τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει κάτι τέτοιο… Με την πρώτη της φράση προκάλεσε ήδη κρίση μεταξύ της Δημοκρατίας της Βόρειας Μακεδονίας και της Ελλάδας», δήλωσε ο βουλευτής του DUI, Άρμπερ Αντέμι.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Φον ντερ Λάιεν: Σήμερα η εκταμίευση της πρώτης δόσης του δανείου των 90 δισ. ευρώ προς την Ουκρανία

Η Ουκρανία έλαβε 3,2 δισεκατομμύρια ευρώ ως πρώτη δόση στο πλαίσιο του δανείου στήριξης ύψους 90 δισεκατομμυρίων ευρώ της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως ανακοίνωσε η Ούρσουλα φον ντερ Λάι...

Η πίεση του Τραμπ ενώνει Παρίσι και Ρώμη: Μακρόν και Μελόνι σε τροχιά σύγκλισης

Σε μια προσπάθεια επανεκκίνησης των γαλλοϊταλικών σχέσεων, Τζόρτζια Μελόνι και Εμανουέλ Μακρόν συναντώνται στην Αντίμπ, με τις εξελίξεις γύρω από τον Ντόναλντ Τραμπ και το Ιράν να ...

Φόρτωση άρθρων...