Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Εξιτήριο από την εντατική μετά από 2 μήνες για τον Βασίλη Λεβέντη - Έχασε 27 κιλά (βίντεο)

Πολιτική

Βελτιωμένη είναι η κατάσταση του προέδρου της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλη Λεβέντη, ο οποίος από τις 25 Σεπτεμβρίου νοσηλεύεται με κοροναϊό στον «Ευαγγελισμό».

Πριν από δύο ημέρες, ο κ. Λεβέντης αποσωληνώθηκε ύστερα από σχεδόν δύο μήνες στην εντατική.

Όπως μετέδωσε το MEGA, σύμφωνα με τον αδελφό του, Κώστα, πλέον είναι σε κανονικό δωμάτιο, έχει χάσει 27 κιλά και είναι ιδιαίτερα εξασθενημένος.

Επίσης, ο κ. Λεβέντης είναι αιμοδυναμικά σταθερός και υποβάλλεται σε φυσικοθεραπείες, ενώ η παραμονή του στο νοσοκομείο προβλέπεται να είναι μακρά διότι πρέπει να επανέλθει σταδιακά.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Νέο σύστημα πληρωμής δημοτικών τελών – Αποσυνδέονται από τους λογαριασμούς ρεύματος

Την αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος σε μελλοντικό χρόνο ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος, μιλώντας στη Βουλή, ενώ κα...

Τσιόδρας προς Κομισιόν: Άμεσες ενέργειες και πιο αυστηροί έλεγχοι στα εισαγόμενα προϊόντα στην ΕΕ

Άμεσες ενέργειες και πιο αυστηρούς ελέγχους για την αντιμετώπιση των εισαγωγών επικίνδυνων προϊόντων στην ΕΕ προς όφελος των καταναλωτών, ζητάει ο ευρωβουλευτής Δημήτρης Τσιόδρας, ...

Φόρτωση άρθρων...