Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Γεωργιάδης: Τα αίτια της πυρκαγιάς στο «Άγιος Ανδρέας» ερευνώνται

Πολιτική

Μία πιο πλήρη εικόνα για την φωτιά που ξέσπασε στο Νοσοκομείο του Αγίου Ανδρέα στην Πάτρα δίνει ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, τονίζοντας ωστόσο πως είναι το δεύτερο περιστατικό μέσα σε ένα χρόνο στο ίδιο Νοσοκομείο.

Η φωτιά ξέσπασε στο Νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας της Πάτρας χθες το απόγευμα. Οι πρώτες πληροφορίες ανέφεραν ξεκίνησε από το υπόγειο του κτιρίου.

Σε νέα του ανάρτηση σήμερα ο Άδωνις Γεωργιάδης ξεκαθαρίζει πως όλοι οι ασθενείς είναι καλά στην υγεία τους τους και μεταφέρθηκαν άμεσα μακρία απο τον κίνδυνο.

Όπως αναφέρει δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν έχουν υποστεί ζημιές μηχανήματα του Νοσοκομείου, ενώ τα αίτια της πυρκαγιάς ερευνώνονται.

Ωστόσο, ο υπουργός σημειώνει πως «είναι η δεύτερη (φωτιά) σε ένα χρόνο στο ίδιο Νοσοκομείο πράγμα που επιβάλει να δούμε εκ νέου τα πρωτόκολλα λειτουργίας εκεί. Ή νέα διοίκηση οφείλει να ασχοληθεί με αυτό από την πρώτη στιγμή».

Η ανάρτηση Γεωργιάδη για φωτιά στο Νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας στην Πάτρα

Χθες είχαμε ξαφνική πυρκαγιά, σε υπόγειο ενός από τα κτίρια του Γ.Ν. «Άγιος Ανδρέας» στην Πάτρα. Αμέσως κινητοποιήθηκε όλος ο διοικητικός μηχανισμός του Υπουργείου Υγείας με πρώτη προτεραιότητα την ασφαλή μετακίνηση των ασθενών από την πτέρυγα που είχε γεμίσει από καπνούς, σε γειτονικό κτίριο. Ο κ. Διοικητής της 6ης ΥΠΕ κ. Θεοδωρόπουλος ήταν εκεί από την αρχή και η κα Γενική Γραμματεύς κα Βιλιδιρίδου πήγε άμεσα από την Αθήνα στην Πάτρα και ανέλαβε τον γενικό συντονισμό της επιχείρησης. Η μεταφορά όλων των ασθενών ολοκληρώθηκε με απόλυτη ασφάλεια έως αργά χθες το βράδυ (η επιχείρηση ήταν αρκετά δύσκολη καθώς στο κτίριο δεν υπήρχε ρεύμα και όλα τα κρεβάτια μετακινήθηκαν με τα χέρια). Για την επιχείρηση ζητήσαμε και λάβαμε από την πρώτη στιγμή ενίσχυση από τον Ερυθρό Σταυρό τους εθελοντές και την διοίκηση του οποίου θερμά ευχαριστούμε.

Τις επόμενες ημέρες το ΠΓΝ του Ρίου θα καλύψει τις εφημερίες του «Αγίου Ανδρέα» έως ότου επανέλθει στην κανονική του λειτουργία. Για αυτόν τον σκοπό μετακινήσαμε προσωρινά προσωπικό από τα ΤΕΠ του «Αγίου Ανδρέα» προς το Ρίο. Οι ζημιές εκ πρώτης όψεως δεν φαίνονται σοβαρές, ελπίζουμε να μην έχουν πάθει ζημιά τα καινούργια και εξαιρετικά ακριβά μηχανήματα που ήταν δίπλα από την φωτιά, ο Αξονικός και ο Μαγνητικός τομογράφος. Περισσότερα θα ξέρουμε αύριο. Τα αίτια της πυρκαγιάς ερευνώνται από την πυροσβεστική αλλά είναι η δεύτερη σε ένα χρόνο στο ίδιο Νοσοκομείο πράγμα που επιβάλει να δούμε εκ νέου τα πρωτόκολλα λειτουργίας εκεί. Ή νέα διοίκηση οφείλει να ασχοληθεί με αυτό από την πρώτη στιγμή.

Ευχαριστώ θερμά τις δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας που αν και η χθεσινή ημέρα ήταν τόσο δύσκολη κινητοποιήθηκαν αμέσως και γλιτώσαμε τα χειρότερα αλλά και την Ελληνική Αστυνομία και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος για την συνδρομή τους στην επιχείρηση».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Παπανικολάου για την αποχώρηση από κόμμα Καρυστιανού: «Δεν υπήρχαν δημοκρατικές διαδικασίες»

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στο υπό διαμόρφωση πολιτικό εγχείρημα της Μαρίας Καρυστιανού, καθώς μετά την αποχώρηση του Βασίλη Κοκοτσάκη, την έξοδό του ανακοίνωσε και ο πτέραρχος ε....

Μητσοτάκης: Πρέπει να είμαστε στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας, για να κρατήσουμε την πατρίδα μας ασφαλή

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, χαρακτήρισε ως απαραίτητη προϋπόθεση για την ασφάλεια της χώρας το να βρίσκεται η Ελλάδα στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας και τεχνογ...

Βουλή: Ποιος συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους για τη θέση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου

Ολοκληρώθηκε στη Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής η διαδικασία της ακρόασης των υποψήφιων ανώτατων εισαγγελικών και δικαστικών λειτουργών για την πλήρωση της θέση του εισαγγελέα το...

Φόρτωση άρθρων...