Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Γεύμα Μητσοτάκη - Σαμαρά στην Καλαμάτα (Photos)

Μαζί γευμάτισαν το μεσημέρι ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης με τον πρώην Πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά, στην Καλαμάτα.

Οι Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Αντώνης Σαμαράς κάθισαν μαζί σε εστιατόριο του Ιστορικού Κέντρου της Καλαμάτας, που είναι και η εκλογική περιφέρεια του πρώην Πρωθυπουργού.

Το απόγευμα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα βρίσκεται στην εκδήλωση για την υπογραφή της σύμβασης για τον Οδικό Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, ο οποίος θα συνδέει την Καλαμάτα με τον Ριζόμυλο, την Πύλο και τη Μεθώνη.

Στην εκδήλωση θα απευθύνει χαιρετισμό και ο Αντώνης Σαμαράς, καθώς ο σχεδιασμός του οδικού άξονα και η πρώτη χάραξη είχε γίνει επί Πρωθυπουργίας του.

Γεύμα Μητσοτάκη - Σαμαρά στην Καλαμάτα

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ποιοι και γιατί μας κουβάλησαν τσάμπα σκληρά μνημονιακά μέτρα – Έβαλε το χεράκι του και ο Σαμαράς

Η πολιτική ιστορία της Ελλάδας είναι γεμάτη από στιγμές όπου ηγεσίες, κόμματα και πρόσωπα κρίθηκαν κατώτερα των περιστάσεων. Η μνημονιακή ιστορία της χώρας δεν σημαδεύτηκε απλώς απ...

Ποια είναι η γκάφα... απελπισίας του Ανδρουλάκη με τις δωρεάν μετακινήσεις για νέους

Στην πολιτική αρένα, η σπουδή για την κατάθεση ελκυστικών και... μόνο φιλολαϊκών προτάσεων συχνά οδηγεί σε σοβαρά σφάλματα σχεδιασμού. Η πρόσφατη εξαγγελία του προέδρου του ΠΑΣΟ...

Φόρτωση άρθρων...