Κυριακή
14 Ιουνίου 2026

Μετατίθεται η συνάντηση Μητσοτάκη - Ερντογάν στη Νέα Υόρκη

Πολιτική

Η συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν μετατίθεται για τις 20 ή 21 Σεπτεμβρίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η συνάντηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον πρόεδρο της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, είχε προγραμματιστεί για τις 18 Σεπτεμβρίου, στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, στη Νέα Υόρκη.

Ωστόσο, οι τελευταίες τραγικές εξελίξεις, με τις τεράστιες καταστροφές στη Θεσσαλία από τη φονική κακοκαιρία Daniel, οδήγησαν σε αλλαγή του προγράμματος του Πρωθυπουργού, ο οποίος θα βρίσκεται στη Νέα Υόρκη από τις 20 έως τις 22 Σεπτεμβρίου.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

ΝΔ: Ποια είναι τα μέλη της Εκτελεστικής Γραμματείας, αλλαγές στην κομματική οργάνωση

Τα οκτώ μέλη που εξελέγησαν στη Νέα Εκτελεστική Γραμματεία της ανακοίνωσε η Νέα Δημοκρατία, που προχωρά και σε αλλαγές στον κομματικό μηχανισμό, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την ...

Τσουκαλάς: Απόλυτα ρεαλιστική η δωρεάν πρόσβαση των νέων στα ΜΜΜ – Δεν μιλάμε με λόγια του αέρα

Την πρόταση του ΠΑΣΟΚ για δωρεάν μετακίνηση των νέων έως 24 ετών στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, που παρουσίασε προχθές ο Νίκος Ανδρουλάκης, υπογράμμισ...

Φόρτωση άρθρων...