Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Μητσοτάκης: Επικοινώνησε με τον Αιγύπτιο πρόεδρο - Ανησυχία για την κλιμάκωση στον πόλεμο Ισραήλ - Χαμάς

Πολιτική

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε το βράδυ της Κυριακής τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της Αιγύπτου Αμπντέλ Φατάχ Αλ Σίσι.

Κατα τη διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις της Χαμάς εναντίον του Ισραήλ και η κατάσταση στη Λωρίδα της Γάζας. 

Ο πρωθυπουργός υπογράμμισε την ανάγκη να αποτραπεί μια ανθρωπιστική κρίση.

Οι δύο ηγέτες συμφώνησαν ότι είναι σημαντικό να φτάσει ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα, ενώ εξέφρασαν την ανησυχία τους για το ενδεχόμενο κλιμάκωσης και διάχυσης της κρίσης σε ολόκληρη την περιοχή. 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Διαμαντοπούλου: Το ΠΑΣΟΚ είναι ο μόνος πόλος που μπορεί να σταθεί απέναντι στη ΝΔ

Η πρόεδρος του Δικτύου, μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, κα Άννα Διαμαντοπούλου, μίλησε στο Ρ/Σ Παραπολιτικά 90.1 στην εκπομπή «Απέναντι μικρόφωνα» με τους δημοσιογράφους ...

Φόρτωση άρθρων...