Σαββάτο
27 Ιουλίου 2024

Στην Ελλάδα το πιο γρήγορο Honda Civic Type R όλων των εποχών - Δείτε την τιμή του

Μετά από μεγάλη αναμονή, η έκτη γενιά του Honda Civic Type R είναι διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά, με τον εγχώριο εισαγωγέα να ανακοινώνει τον τιμοκατάλογο.

Αυτοκίνητο

Ήταν Ιούλιος του 2022, όταν η Honda τράβηξε το κάλυμμα και αποκάλυψε στο κοινό την 6η και τελευταία γενιά του Honda Civic Type R (FL5)η οποία, σύμφωνα με τους Ιάπωνες, είναι η ταχύτερη και πιο εθιστική που έχει κατασκευαστεί ποτέ.

Η σχεδιαστική φιλοσοφία έχει πατήσει πάνω στην 11η γενιά του Civic, ωστόσο οι «πινελιές» που του προσδίδουν έναν πιο επιθετικό χαρακτήρα είναι ευδιάκριτες. Πρώτη και καλύτερη η τεράστια αεροτομή η οποία είναι τοποθετημένη πιο χαμηλά σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση και συμβάλει σημαντικά στην παραγωγή κάθετης δύναμης, αυξάνοντας τα αεροδυναμικά αποτελέσματα.

H
J
G
Z

Στην ίδια λογική, χαμηλά στο πίσω μέρος, έχει τοποθετηθεί ο διαχύτης μέσα από τον οποίο ξεπροβάλουν οι τρεις κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις του συστήματος εξάτμισης, προσφέροντας μια εντυπωσιακή εικόνα σε όποιον ακολουθεί στον δρόμο. Από την άλλη, στο μπροστά μέρος, έχουμε μια ανασχεδιασμένη μάσκα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα που βοηθούν και αυτές με τη σειρά τους στη ψύξη του κινητήριου συνόλου.

Το αυτοκίνητο είναι πιο μεγάλο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, τόσο στο μήκος όσο και στο πλάτος. Οι ζάντες είναι 19 ιντσών και «φοράνε» ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S ενώ το σύστημα πέδησης συνεχίζει να φέρει την υπογραφή της Brembo.

Το νέο Civic Type R χρησιμοποιεί έναν αναβαθμισμένο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα VTEC 2,0 L, ο οποίος υποστηρίζεται από μεγάλο αριθμό τεχνολογιών προερχόμενων από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο κινητήρας αποδίδει 329 PS στις 6.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή των 420 Nm είναι διαθέσιμη μόλις στις 2.200 σ.α.λ. και παραμένει διαθέσιμη μέχρι τις 4.000 σ.α.λ., Το Civic Type R επιταχύνει από 0 - 100 km/h σε 5,4 sec, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 275 km/h.

Παρά το γεγονός ότι είναι το ισχυρότερο Civic Type R όλων των εποχών, οι μηχανικοί της Honda βελτίωσαν τις εκπομπές ρύπων και την αποδοτικότητα καυσίμου. Με την εφαρμογή προηγμένων τεχνολογικών μέτρων, οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 186 g/km, και η κατανάλωση καυσίμου 8,2 l/100km (WLTP).

Το εσωτερικό του έχει ως στόχο να αυξήσει τον ενθουσιασμό του οδηγού, με το που θα ανοίξει την πόρτα. Ο οδηγός κάθεται 8 χιλιοστά χαμηλότερα σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση ενώ τα νέα, σπορ μπροστινά καθίσματα παρέχουν την κατάλληλη στήριξη στον οδηγό, σταθεροποιώντας τον κορμό του και επιτρέποντάς του να έχει απόλυτη άνεση και ελευθερία τόσο σε ακραίες συνθήκες οδήγησης στην πίστα όσο και σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων. 

Ακολουθώντας το παράδειγμα των προκατόχων του, το νέο Type R διαθέτει επίσης μια μοναδική πλακέτα αρίθμησης, με τη διαφορά ότι τώρα είναι τοποθετημένη στο ταμπλό, και όχι στην κεντρική κονσόλα.

Για το νέο Civic Type R, η Honda έχει αναπτύξει μια σειρά από γνήσια αξεσουάρ και πακέτα εξοπλισμού που βελτιώνουν και συμπληρώνουν το αυτοκίνητο. Το πρώτο πακέτο εξοπλισμού είναι το Carbon Pack που εξυπηρετεί αισθητικούς και συνάμα λειτουργικούς σκοπούς και περιλαμβάνει μια χειροποίητη πίσω αεροτομή εξ ολοκλήρου από carbon, πάνελ κεντρικής κονσόλας από carbon και ασορτί προστατευτικά μαρσπιέ από ανθρακονήματα, προσθέτοντας μία ακόμα αγωνιστική πινελιά στο Type R.

Το δεύτερο πακέτο εξοπλισμού είναι το Illumination Pack  Red το οποίο περιλαμβάνει φωτισμό δαπέδου (πόδια οδηγού και συνεπιβάτη) και κάτω από τα καθίσματα, φωτισμό επένδυσης θυρών, και φωτισμό ποτηροθηκών και κονσόλας δημιουργώντας μία σπορ ατμόσφαιρα σε εκρηκτικό κόκκινο χρώμα στο εσωτερικό του Type R. Ένα σύστημα προβολής λογοτύπου του Type R σε λευκό/κόκκινο στο έδαφος ολοκληρώνει το πακέτο και βελτιώνει την ορατότητα τη νύχτα.

Το νέο Honda Civic Type R είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, σε μία μόνο έκδοση, με υπερπλήρη εξοπλισμό και τιμή 69.900 ευρώ. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η τιμή προ φόρων είναι 43.252 ευρώ.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη
Φόρτωση άρθρων...