Κυριακή
07 Ιουνίου 2026

Αλμυρός: 37χρονος κατέρρευσε έξω από το Κέντρο Υγείας

Ελλάδα

Θλίψη έχει προκαλέσει στην κοινωνία του Αλμυρού Μαγνησίας ο ξαφνικός θάνατος 37χρονου άνδρα, ο οποίος κατέρρευσε έξω από την είσοδο του Κέντρου Υγείας της περιοχής.

Ο άτυχος άνδρας ένιωσε έντονη αδιαθεσία και κατευθύνθηκε στο Κέντρο Υγείας, χωρίς όμως να προλάβει να φτάσει εγκαίρως, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ.

Το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό έσπευσε άμεσα για να του προσφέρει πρώτες βοήθειες, δυστυχώς όμως οι προσπάθειές τους δεν απέδωσαν, καθώς ο 37χρονος είχε ήδη καταλήξει.

Έχει παραγγελθεί η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής, προκειμένου να διαπιστωθεί η ακριβής αιτία του θανάτου του.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Υπουργείο Παιδείας: Κανονικά θα διεξαχθούν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις την Δευτέρα στην Βόρεια Εύβοια

Κανονικά θα διεξαχθούν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις αύριο, Δευτέρα, στην περιοχή της Βόρειας Εύβοιας, στην οποία, πριν από λίγες ώρες, καταγράφηκε έντονη σεισμική δραστηριότητα, σύμφω...

Φόρτωση άρθρων...