Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Άνοιξε και η νέα Εθνική Οδός Αθηνών-Κορίνθου

Αποκαταστάθηκε στις 10 το βράδυ της Τρίτης η κυκλοφορία και στη νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, από την Ελευσίνα μέχρι τα διόδια Κορίνθου.

Η κυκλοφορία είχε διακοπεί από τις 18:30, όταν τα μέτωπα της φωτιάς σε Λουτράκι και Μάνδρα είχαν φτάσει στον κεντρικό οδικό άξονα.

Η Αστυνομία διέκοψε το απόγευμα και την κυκλοφορία στην Παλαιά Εθνική Οδό, η οποία αποκαταστάθηκε στις 21:15.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε εννέα νησιά

Έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας δρομολογούνται σε εννέα νησιά. Σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, υπεγράφη από τον Σταύρο Πα...

Φόρτωση άρθρων...