Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Άνοιξε ο σταθμός του ΗΣΑΠ - Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα

Ελλάδα

Με εντολή της ΕΛ.ΑΣ. άνοιξε ο σταθμός της Γραμμής 1 του Μετρό στη Νέα Ιωνία που έκλεισε νωρίτερα έπειτα από τηλεφώνημα για βόμβα.

Η κίνηση πλέον διεξάγεται κανονικά σε ολόκληρη τη Γραμμή Πειραιάς- Κηφισιά.

Νωρίτερα, άγνωστος αριθμός κάλεσε στις 12:36 την Τρίτη 20/6 στο 100 και είπε ότι σε 45 λεπτά θα ενεργοποιηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στον ΗΣΑΠ Νέας Ιωνίας.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Φωτιά στον Ασπρόπυργο κοντά στο Στρατόπεδο Ξηρογιάννη - Ισχυρές δυνάμεις στην περιοχή

Φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι της Τετάρτης, 24/6, στον Ασπρόπυργο, σε χαμηλή ξερή βλάστηση πάνω από την λίμνη Κουμουνδούρου κοντά στο Στρατόπεδο Ξηρογιάννη. Σύμφωνα με επίσημη ενημέ...

Σεισμός 5,1 Ρίχτερ στην Κάρπαθο

Σεισμός 5,1 Ρίχτερ σημειώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης στην Κάρπαθο, με το εστιακό βάθος να εντοπίζεται στα 10 χιλιόμετρα. Η σεισμική δόνηση έλαβε χώρα μόλις 7 χιλιόμετρα νοτιοδ...

Φόρτωση άρθρων...