Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Ηράκλειο: Συναγερμός για ένα κορίτσι 2 ετών που ήπιε χλωρίνη

Ελλάδα

Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι στο ΕΚΑΒ στο Ηράκλειο Κρήτης για ένα κορίτσι 2 ετών που ήπιε χλωρίνη. 

Πληροφορίες αναφέρουν πως πρόκειται για ένα κορίτσι μόλις 2 ετών, το οποίο οι διασώστες παρέλαβαν από τον καταυλισμό των Ρομά στο Ηράκλειο.

Το παιδάκι διακομίστηκε εσπευσμένα στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείoυ Ηρακλείου και εν συνεχεία στην Παιδιατρική Κλινική. Η κατάσταση του κοριτσιού παρότι είναι σταθερή, χρήζει εντατικής παρακολούθησης.

Σύμφωνα με το creta24.gr, οι συγγενείς του αρνούνται να δοθεί στο κοριτσάκι, η κατάλληλη θεραπεία που είναι απαραίτητη δεδομένης της κατάστασης της υγείας τους, με τους ιατρούς να προσπαθούν να τους μεταπείσουν.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Θεσσαλονίκη: 28χρονη παρίστανε το αγόρι ξεγελώντας ανήλικη και έκανε ερωτική σχέση μαζί της

Αίσθηση προκαλεί μία υπόθεση που χειρίζονται το τελευταίο διάστημα οι Αρχές στη Θεσσαλονίκη. Στο επίκεντρο μία 28χρονη σήμερα γυναίκα, η οποία φέρεται να σύναψε σχέση με ένα 15χρον...

Φόρτωση άρθρων...