Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Νάξος: 59χρονος βρέθηκε απαγχονισμένος στο υπόγειο του σπιτιού του

Ελλάδα
Tags: Νάξος

Απαγχονισμένος στο υπόγειο του σπιτιού του βρέθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου (10/5) ένας 59χρονος υπάλληλος του Δήμου στη Νάξο.

Σύμφωνα με το cyclades24.gr, τον άνδρα βρήκε η σύζυγός του, ενώ, η είδηση έχει σκορπίσει θλίψη στους οικείους και τους συναδέλφους του, οι οποίοι κάνουν λόγο για έναν αγαπητό άνθρωπο.

Όπως μεταδίδει το τοπικό μέσο, οι Αρχές έχουν αποκλείσει το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας.

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε εννέα νησιά

Έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας δρομολογούνται σε εννέα νησιά. Σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, υπεγράφη από τον Σταύρο Πα...

Κινηματογραφική καταδίωξη στη Βάρκιζα - Τράκαραν, παράτησαν το αυτοκίνητο και εξαφανίστηκαν

Καταδίωξη που θυμίζει ταινία εκτυλίχθηκε το απόγευμα στη Βάρκιζα. Ύποπτο αυτοκίνητο, το οποίο αναζητούσε η ΕΛ.ΑΣ. μετά από καταγγελία πολίτη για απάτη, εντοπίστηκε από αστυνομικούς...

Φόρτωση άρθρων...