Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Νοσοκομείο Γεννηματάς: Ασανσέρ έπεσε στο κενό από τον τρίτο όροφο

Ελλάδα

«Ελεύθερη πτώση» από τον τρίτο όροφο έκανε ασανσέρ  στο νοσοκομείο «Γεννηματάς» της Αθήνας, σύμφωνα με καταγγελία που έγινε την Κυριακή (10/8) από τους εργαζόμενους.

Σύμφωνα με την καταγγελία το ασανσέρ έπεσε στο κενό από τον τρίτο όροφο του νοσοκομείου «Γεννηματάς» στο ισόγειο και από τύχη δεν υπήρξαν θύματα.

Μάλιστα, μέσα στο ασανσέρ εκείνη την ώρα βρισκόταν εργαζόμενη τεχνολόγος με βαρύ ακτινολογικό μηχάνημα.

Τη στιγμή που η τεχνολόγος βρισκόταν μέσα στο ασανσέρ, εκείνο άρχισε να υποχωρεί και ευτυχώς με τη βοήθεια συναδέλφου της πρόλαβε να βγει έξω.

Ακολούθως, με ανοιχτή την πόρτα ο θάλαμος υποχώρησε και βρέθηκε στο ισόγειο.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Φόρτωση άρθρων...