Σαββάτο
27 Ιουνίου 2026

Ψάρια για τους πλημμυροπαθείς της Θεσσαλίας προσφέρουν οι αλιείς της Ξάνθης

Το κοινωνικό τους πρόσωπο δείχνουν, για ακόμη μια φορά, οι αλιείς της Ξάνθης και του αλιευτικού συνεταιρισμού Βιστωνίδας, αφού μετά από συνεννόηση με το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, προσφέρουν ψάρια στους πλημμυροπαθείς της Θεσσαλίας.

«Από το 2017 που ιδρύθηκε ο σύνδεσμος, κάνουμε δράσεις», ανέφερε στο MEGA ο πρόεδρος του συνδέσμου αλιευτικών συνεταιρισμών ελληνικών λιμνοθαλασσών, Γιώργος Γκίλης.

Τα καφάσια με τα ψάρια θα φύγουν σήμερα κιόλας για Καρδίτσα, Τρίκαλα, Βόλο και Λάρισα και αναμένεται να δοθούν σε πληγέντες της κακοκαιρίας «Daniel» και «Elias».

«Αυτό που κάνουμε φέτος, το κάνουμε γιατί εμείς οι επαγγελματίες αλιείς έχουμε στο πετσί μας τι σημαίνει καταστροφή από το νερό», πρόσθεσε ο Γιώργος Γκίλης.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δολοφονία στην Καλλιθέα: Παραδόθηκε ένας από τους εμπλεκόμενους στη φονική συμπλοκή

Ένας από τους εμπλεκόμενους στην φονική συμπλοκή στην Καλλιθέα, η οποία είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο ενός 15χρονου, παραδόθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στην Αστυνομία, συνοδευόμ...

Φόρτωση άρθρων...