Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Βίντεο ντοκουμέντο από την ένοπλη ληστεία σε κατάστημα στον Εύοσμο- Αφαίρεσαν από το ταμείο 16.000 ευρώ

Ελλάδα

Ένοπλη ληστεία σημειώθηκε το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, στην οδό Γρηγορίου Λαμπράκη στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης, όταν οι δύο δράστες φορώντας ιατρικές μάσκες στο πρόσωπο και καπέλο στο κεφάλι εισήλθαν στο πρακτορείο.

Σε βίντεο ντοκουμέντο πουεξασφάλισε το ertnews φαίνεται ο ένοπλος κακοποιός ότι μπήκε πίσω από το γκισέ και ακινητοποίησε την 24χρονη υπάλληλο, ενώ ο συνεργός του φύλαγε τσίλιες στην είσοδο του καταστήματος. Ο νεαρός δράστης άρπαξε από την ταμειακή μηχανή και από ένα ντουλάπι, μέσα σε δευτερόλεπτα, 15.785 ευρώ.

Όπως φαίνεται και στο σχετικό βίντεο, στη συνέχεια φεύγει τρέχοντας με το συνεργό του και χάνονται στα στενά της περιοχής. Για το περιστατικό ενημερώθηκε η άμεση δράση, πραγματοποιήθηκαν έρευνες, αλλά οι δύο δράστες είχαν εξαφανιστεί. Την έρευνα για τον εντοπισμό τους έχει αναλάβει το τμήμα Ασφάλειας Κορδελιού-Ευόσμου.

Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες του ertnews, το δίδυμο των κακοποιών έχει πραγματοποιήσει και άλλες ληστείες σε καταστήματα στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Καλλιθέα: Nεκρός 17χρονος έπειτα από συμπλοκή 10 ατόμων – Συνελήφθη και ομολόγησε ο δράστης

Στον εντοπισμό και τη σύλληψη του ατόμου που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στην αιματηρή συμπλοκή που σημειώθηκε στην Καλλιθέα το βράδυ της Τετάρτης (24/6) έχουν προχωρήσει οι ...

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο Αττικόν το βράδυ της Τετάρτης. Ένας ηλικιωμένος επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού έχοντας μαζί μία γλάστρα και ένα κουτί που περιείχε...

Φόρτωση άρθρων...