Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Νέο σποτ της Ν.Δ.: «Στις 25 Ιουνίου συνεχίζουμε όλοι μαζί»

Πολιτική

Στη δημοσιότητα έδωσε η Νέα Δημοκρατία το νέο σποτ της, ενόψει των δεύτερων Εθνικών Εκλογών της 25ης Ιουνίου. 

Το σποτ έχει να κάνει με την οικονομία και τους μισθούς, τονίζοντας τις δράσεις του κόμματος για καλύτερες απολαβές. 

«Δεσμευόμαστε να αυξήσουμε τον μέσο μισθό στα 1.500 ευρώ. Και τον κατώτατο στα 950. Γιατί θέλουμε μια Ελλάδα με καλύτερους μισθούς και λιγότερες ανισότητες Μια Ελλάδα που δεν αφήνει κανένα πίσω», αναγράφεται στο νέο σποτ της για τις Eκλογές.

Το βίντεο δημοσίευσε στα κοινωνικά δίκτυα ο Κυριάκος Μητσοτάκης, γράφοντας: «Στις 25 Ιουνίου συνεχίζουμε όλοι μαζί. Για μια Ελλάδα με καλύτερους μισθούς και λιγότερες ανισότητες».

Δείτε το νέο σποτ της Νέας Δημοκρατίας:

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

«Άδειασμα» Τσίπρα στους συνεργάτες του για τη φορολογία – Πρώτοι τριγμοί στη νέα παράταξη - Έκλεισε την πόρτα στον Φάμελλο

Ο Αλέξης Τσίπρας απέρριψε δημόσια προτάσεις στελεχών που είχαν αναφερθεί σε νέους φόρους για βίλες, πισίνες και σκάφη, υποστηρίζοντας ότι δεν χρειάζονται πρόσθετες επιβαρύνσεις. Πα...

Φόρτωση άρθρων...