Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Αστυνομικός με μάσκα στο πηγούνι επέβαλε πρόστιμο σε πολίτη που δεν την φορούσε (βίντεο)

Ελλάδα
Tags: μάσκες

Ένα σουρεαλιστικό σκηνικό κατέγραψε η κάμερα της ΕΡΤ στη Θεσσαλονίκη, με αστυνομικό που είχε κατεβασμένη τη μάσκα στο πηγούνι και έκοψε πρόστιμο σε πολίτη που δεν φορούσε μάσκα.

«Με όλο τον σεβασμό, τηρώ το νόμο, δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο» είπε ο αστυνομικός στον νεαρό, ο οποίος του απάντησε ότι είναι εμβολιασμένος και πως πήγαινε στη δουλειά του με το πατίνι.

Συγκεκριμένα αν παρατηρήσει κάποιος το βίντεο θα διαπιστώσει πως και ο αστυνομικός της ομάδας «Πάνθηρας» και ο πολίτης είχαν μαζί τους μάσκα, ωστόσο κανένας από τους δύο δεν την φορούσε. Ο αστυνομικός δεν την φορούσε σωστά καθώς η μάσκα του δεν κάλυπτε ούτε το στόμα, ούτε τη μύτη, ενώ ο πολίτης δεν τη φορούσε καθόλου.

Σύμφωνα με τα τοπικά μέσα για την υπόθεση ενημερώθηκε ο Γενικός Αστυνομικός Διευθυντής Θεσσαλονίκης, ο οποίος έδωσε εντολή για τη διοικητική διερεύνηση του περιστατικού, ενώ στον αστυνομικό επιβλήθηκε πρόστιμο 300 ευρώ.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λάρισα: Συνελήφθη 50χρονος που κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε να την κάψει

Ένας 50χρονος στη Λάρισα κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε ότι θα βάλει φωτιά να κάψει την ίδια και το σπίτι στο οποίο διαμένει. Όλα έγιναν το πρωί της Τετάρτης στη ...

Φόρτωση άρθρων...