Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Οικονόμου: Με σχέδιο αυξάνονται οι μισθοί των γιατρών του ΕΣΥ

Στην αύξηση αποδοχών των γιατρών που περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας που έχει κατατεθεί στη Βουλή, αναφέρεται με ανάρτησή του στο Twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου.

Η ανάρτηση του Γιάννη Οικονόμου

«Με σχέδιο αυξάνονται οι μισθοί των γιατρών του ΕΣΥ. Προχωράμε σε μεσοσταθμική αύξηση 10% στις απολαβές, επίδομα στους γιατρούς των Τμημάτων Επειγόντων, προσαύξηση επιδόματος νοσοκομειακής απασχόλησης στους ιατρούς ΜΕΘ και επίδομα σε αναισθησιολόγους», επισημαίνει στην ανάρτηση του, ο κ. Οικονόμου.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ανδρουλάκης στην εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ στο Καλέντζι: «Ο Ανδρέας Παπανδρέου συνεχίζει να εμπνέει»

Στην επετειακή εκδήλωση στο Καλέντζι Αχαΐας για τη συμπλήρωση των 30 ετών από τον θάνατο του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ, Ανδρέα Παπανδρέου, μίλησε ο Νίκος Ανδρουλάκης. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟ...

Φόρτωση άρθρων...